2020. április 30., csütörtök

ELEKTROMOS ROBOGÓ Oxygen Lepton - Jelenlegi ára: 75 000 Ft

Eladó a képeken látható 
Eladó a képeken látható Oxygen Lepton elektromos robogó. 1800 W-os hibátlan motorral vezérlővel. Az első villa egyik rugója eltörött, másik beállt, a villa ill. a szár, cserére szorul. AKKUK NINCSENEK MEG, motor működése hibátlan. Villa cserével már nem tudok foglalkozni, ha valakit érdekel és van kedve rendbetenni, egy eredeti olasz robogót használhat ismét. Állapota a képeken látható, itt vettem az oldalon, úgy 10 éve. A rugó törése előtt vettem rá gumikat, ez volt több mint 10000, - az elsőt feltetettem, és a visszaszerelés előtt tapasztaltam a villa hibát. Próbálom írni ami fontos lehet.
Tehát a robogó a villa meghibásodása előtt használható volt, írtam, hogy itt vettem az oldalon, eredeti indító kulccsal de a gyári elektronika nem indította el a motort, így egy barátom másik vezérlővel megcsinálta, megbízhatóan működött, működik. Kijelző a gyári elektronika miatt nem mutat mindent, de ez engem nem zavart, amiért az eredeti elektronika fennmaradt, mert minden más innen működött, világítás, index, és a töltő is ebben a nagy hűtőbordás házban van. A használható elektronika az ülés alatt kapott helyet. Egytétikailag nem szép, de a pót elektronikán kívűl semmi nem kínai, minden eredeti olasz. Váz masszív, az akkuk súlya miatt a súlypotja is nagyon jó, és jól manőverezhető a motor. Itt a Bakony lábánál a leg meredekebb emelkedőn is felvitt. Amiért nem akarok foglalkozni vele, 3 gerincsérvem újjúlt ki, mostani helyzett miatt azt sem tudom ülök-e még kétketrekű motorra. Ha bármilyen kérdés van, és tudok rá válaszolni természetesen megteszem. Ár nem igazán alkuképes, ha valaki szétnéz a neten, láthatja az árakat, hozzávetőlegesen, hogy mennyi egy 48 V-os 1800 W-os motor, vagy egy elektronika, töltő. Van Oxygen lepton oldal is, és letölthető kezelési utasítás. Kérem inkább érdeklődjenek, kérdezzenek, kérdezzetek, ne keljen senki értelmetlenül útra ebben a mostani helyzetben. Személyesen vehető csak át. Szállításban sanos nem tudok segíteni.  


Jelenlegi ára: 75 000 Ft
Az aukció vége: 2020-04-26 12:24 .