2022. augusztus 3., szerda

Volt Egyszer Volt Egy Kis Zsidó: Jiddis Népdalok Kányádi Sándor Fordításában hanglemez (LP, vinyl) - Jelenlegi ára: 5 70

Volt Egyszer Volt Egy Kis Zsidó: Jiddis Népdalok Kányádi Sándor Fordításában hanglemez (LP, vinyl)
Gryllus Dániel, Gryllus Vilmos, Sárközy Gergely, Tihanyi Szilvia
lemez állapota: NM - szinte újszerű
borító állapota: EX - kiváló
A1        Volt Egyszer Volt Egy Kis Zsidó
A2        Régtől Fogva Régi Kérdés
A3        Rózsa Rózsa Be Messze Vagy
A4        Gyere Bubulj Bölcsődbe
A5        Szundi Szundi Virágszál
A6        Tente Kincsem Aludj Szépen
A7        Kisvárosban Kicsiny Hajlék
A8        Mi-mi-mikor Dalol ó
A9        Volt Egyszer Egy Kis Volt Egyszer Egy Kis
A10        Oj Merre Visz
A11        Elmentem én Sétálni Tralalalalalala
A12        Vizet Meríteni én A Kútra Mentem
B1        Kipp-kopp Alszol-e
B2        Volt Egyszer Volt Egy Kis Mese
B3        Arról Dalolj, Jorne Arról Dalolj
B4        Szeretnél-e Szeretnél-e
B5        Hallod-e Te Szép Lány
B6        El Is Elrepült Egy Szép Aranypáva
B7        Isten Véletek
B8        Ma Van Ötven Kereken Ötven Éve Már
C1        Pszt Csönd Ne Halljunk Semmi Neszt
C2        Hogyha Elimejleh Rabbi
C3        Szörnyű Eset A Rabbinkat
C4        Reb Hajim Menase Az Öreg Batáros
C5        Nosza Énekeljünk Együtt Énekeljünk
C6        Krumpli Krumpli
C7        Nem Akárki Vagyok
C8        Mit Akar Az Eső Nékem
D1        Nincs Egészen Tegnap
D2        Padlás Fölőtt Roskadó
D3        Házbért Kell Ma Oj Oj Oj
D4        Oj Kalapács Kalapács Kopp
D5        Lettem Volna Rabbi
D6        Ég Testvérek Ég
D7        Oj Tízen Voltunk Mi Testvérek
D8        „ Volt Egyszer Egy Kis Zsidó”

Jelenlegi ára: 5 700 Ft
Az aukció vége: 2022-08-04 03:23 .