2020. február 29., szombat

ARCAM P-1000 7 Csatornás Házimozi Végerősítő TELJESEN ÚJSZERŰ!!! - Jelenlegi ára: 450 000 Ft

2007-ben vásároltam. Szerintem éppen, hogy csak be van járatva! nagyon nagyon keveset ment. Az erősítő ennél fogva ÚJ! Semmi használati nyom vagy karc. Nagyon transzparens és sztereóban is piszok részletes, semmi fátyol vagy színpadszűkülés. Én, AV 8-as processzorral hajtottam, dinamikája egyszerűen lenyűgöző. A REL Sub-al hallgatva valami elképesztő ereje van. Az erősítőm Ausztriában van csak akkor hozom haza ha előleget kapok (hogy feleslegesen ne hurcolásszam). Csak a Dirac Live miatt adom el. AVR550-est vettem, de kicsit mindennél gyengécskébb a P-1000-nél. A 850-es talán nem de az megfizethetetlen. Az adatokat a neten meglehet találni, én innen kitöröltem mert sokakban kételyt ébresztett elkezdtek vitatkozni velem??! Szerintem soha jobb házimozi végfokot!

Jelenlegi ára: 450 000 Ft
Az aukció vége: 2020-03-21 23:13 .